Leren moet een ervaring zijn.

INNOVATORS VO Academy

Ik wil er bij zijn!

Waar?

De Rijtuigenloods
Piet Mondriaanplein 61, Amersfoort

Bereikbaarheid

De Rijtuigenloods bevindt zich op 5 minuten lopen van Amersfoort CS. Uitstekend bereikbaar met de auto via de A28 en A1. Gratis parkeren op eigen terrein.

Wie?

Voor iedereen die werkzaam is in het voortgezet onderwijs.

Wanneer?

Dinsdag 8 november van 10:00 tot 17:00 uur.

Innovatie en inspiratie

Op 8 november is het zo ver! De Innovators Academy voor alle docenten uit het voortgezet onderwijs. Deze inspirerende dag bestaat uit 3 elementen: interactieve workshops, kennisdeling en nascholing door interessante sprekers & experts. We sluiten af met een giller van een show.

Kortom, een dag die je niet wil missen. En… je hoeft geen gebruik te maken van je professionaliseringsbudget, want deelname is helemaal gratis!

We hebben een gevarieerd programma voor je in petto. Je gaat naar huis met een gevulde rugzak vol ideeën en nieuwe energie. Bepaal zelf aan welke workshops jij deelneemt en laat je inspireren door diverse sprekers uit het onderwijs. Altijd al met één van onze methoden willen werken? Onze adviseurs brengen je op de hoogte van alle mogelijkheden. Werk jij al met een van onze methoden? Dan vertellen we je alles over de nieuwste ontwikkelingen!

  • Interactieve workshops door experts uit jouw vakgebied
  • Lezingen door interessante sprekers als Herman Pleij en Henkjan Honing.
  • Methodepresentaties door de INNOVATORS
  • Kennisdeling met vakgenoten
  • De Academy is geheel verzorgd, dus je lunchpakket en borrelplank mag je thuis laten!

Het programma

Check hieronder het programma voor de 8 november. Zo kan je nu alvast kijken waar jij bij wilt zijn!
9:15 - 10:00

Innovators
INNOVATORS
Instruct - DO-IT - VODIX

Tijdens de inloop zullen de INNOVATORS jouw onder het genot van een klein ontbijtje en een kopje koffie vertellen wie wij zijn en wat wij doen. Wees op tijd, anders loop je een croissantje mis!

We beginnen de dag met drie fascinerende en uiteenlopende sprekers. Jij kiest waar je bij aanwezig wilt zijn.

Henkjan Honing
Hoogleraar muziekcognitie

Volgens Henkjan Honing is iedereen die melodieën uit elkaar kan houden en maatgevoel heeft muzikaal. In essentie is de mens een muzikale diersoort, en waarom zou hij de enige zijn?

Henkjan is naast hoogleraar en onderzoeker aan de Universiteit van Amsterdam, een graag geziene gast in de media. In zijn onderzoek loopt Henkjan vaak tegen vragen aan waar je in eerste instantie om moet lachen, maar die bij nader onderzoek verrassende nieuwe inzichten blijken op te leveren over muzikaliteit bij mens en dier.

Waarom heeft onze naaste verwant, de chimpansee, minder gevoel voor ritme dan een kaketoe of een zeeleeuw? Hoe onderzoek je of een dansende kaketoe maatgevoel heeft of niet? En waarom is dat belangrijk? Hoe komt het dat een Franse baby anders huilt dan een Duitse?

Henkjan probeert deze en andere intrigerende vragen over muziek en ons muzikale brein te beantwoorden.

Herman Pleij
Herman Pleij
Hoogleraar historische Nederlandse letterkunde

Herman Pleij is emeritus hoogleraar historische Nederlandse letterkunde, gespecialiseerd in de literatuur van de Middeleeuwen. Daarnaast is hij auteur en veelgevraagd tafelgast op televisie.

Op enthousiaste en humoristische wijze geeft hij lezingen over cultuurhistorische onderwerpen. Zijn interesses liggen vooral in volksliteratuur en -cultuur, toneel, de ontwikkeling van een burgermoraal en de Nederlandse identiteit.

Herman geeft inzicht in de historische achtergrond van de hedendaagse samenleving of van wat wij typische 'Nederlands' vinden. Hij geeft met tijdens zijn lezingen inzicht in de Nederlandse identiteit, tradities en gebruiken en weet zijn publiek hier enthousiast mee te maken.

Jason Fredrick van Eunen
Oprichter Nieuwsgierig Denken

In de energieke en interactieve sessie ‘Een leven lang nieuwsgierig’ van Nieuwsgierig Denken duiken de deelnemers in de fascinerende wereld van nieuwsgierigheid voor een leven lang leren & ontwikkelen. Jason Fredrick neemt ze op een originele manier mee in de wetenschap achter nieuwsgierig denken/doen en maakt de praktische vertaalslag voor het onderwijs.

Wat betekent het voor jou, je collega en leerlingen om nieuwsgierig te zijn? Wat gebeurt er in je brein als je nieuwsgierig bent? Hoe prikkel je nieuwsgierigheid om te motiveren voor ICT en ook de lessen te verrijken? Tijdens de talk experimenteren deelnemers afzonderlijk en met elkaar met oefeningen en nieuwsgierige vragen.

Een prikkelende sessie en concrete handvatten na afloop; nieuwsgierigheid was nog nooit zo leuk!

In dit uurtje nemen we je mee in de methodes die wij aanbieden. Werk je al met een methode, dan vertellen we je graag over de ‘nieuwe ontwikkelingen’. Werk je nog niet met een methode, maar ben je wel benieuwd of het iets voor jou kan betekenen? Kom kijken bij een ‘inspiratiesessie’.

Michel Berendsen
Adviseur en ontwikkelaar Vodix

Werk je al met BeatsNBits? Michel vertelt jou alles over het werken met de nieuwe bovenbouw aanpassingen binnen BeatsNBits, de muziekmethode van Vodix.

Hafida Makioui
Adviseur & Teamleider Uitgeverij Instruct

Werk je al met DIGIT-vo? Er is veel veranderd, maar er gaat ook veel veranderen. Dit heeft alles te maken met de kerndoelen die momenteel beschreven worden door SLO. Hafida praat je graag bij.

Josée Huijbers
Ontwikkelaar Uitgeverij Instruct

In deze presentatie neemt Josée je mee in de wereld van digitale geletterdheid.
DIGIT is de oplossing voor iedereen die zijn computer- en digitale vaardigheden wil verbeteren, jong én oud. DIGIT wordt breed toegepast in alle lagen van het onderwijs en is een toonaangevende adaptieve online methode voor digitale geletterdheid in het voortgezet onderwijs. Daarnaast is DIGIT ook het antwoord voor alle docenten die hun vaardigheden willen bijspijkeren.

Tom & Jeroen
Docenten & ontwikkelaars Vodix

Tom & Jeroen presenteren je graag een nieuwe methode van Vodix: Paspoort 21 is dé nieuwe digitale mens en maatschappij methode voor de onderbouw van het vmbo. In de interactieve digitale leeromgeving komen theorie en verwerking samen tot één logisch leerproces door middel van de onderlinge verbondenheid tussen de thema’s, de chronologische opbouw van de inhoud en de toevoeging van actuele onderwerpen. Leerlingen maken een reis door wereldwijde onderwerpen en tijdsperioden aan de hand van maatschappelijk actuele thema’s. Ieder thema kent een gelijke opbouw en bestaat uit vier paragrafen: oriëntatie, aardrijkskunde, geschiedenis en actualiteit. Door de paragrafen heen komt ook economie aan bod.

Frans & Daan
Docenten & ontwikkelaars Vodix

iSociety is dé nieuwe digitale methode voor zowel maatschappijleer als burgerschapsvorming. Frans en Daan laten je graag zien wat je kunt verwachten.

Bij iSociety bestuderen we maatschappelijke problemen. Dit zijn grote kwesties, waar veel mensen mee te maken hebben, waarover veel debat is en waar de politiek een oplossing voor zou kunnen of moeten bedenken. Problemen die met het samenleven te maken hebben en waar de samenleving wat mee moet. We bekijken zulke problemen vanuit verschillende invalshoeken: politiek-juridisch, sociaal-economisch, sociaal cultureel en vergelijkend. Daarbij betrekken we actuele voorbeelden uit het dagelijks nieuws.

Eelke Pijl
Adviseur Vodix

Tijd voor Geschiedenis is de geschiedenismethode voor alle niveaus in het voortgezet onderwijs en het tweetalig onderwijs. De methode ondersteunt het lesgeven, biedt uitdagend lesmateriaal en zit boordevol interactie om geschiedenis betekenisvoller en toegankelijk te maken voor de leerling. De techniek van Tijd voor Geschiedenis zorgt ervoor dat docenten hun lessen meer divers, persoonlijker en afwisselender kunnen inrichten. Eelke vertelt je er alles over in deze inspiratiesessie!

Merel Hoveling
Uitgever Vodix

Werk je al met Tijd voor Geschiedenis van Vodix? Woon dan deze presentatie bij voor de nieuwste ontwikkelingen.

Adriaan Gijssen
Docent en ontwikkelaar Uitgeverij Instruct

Er is al jaren een tekort aan docenten voor het vak informatica. Het aanbieden van het vak valt of staat met het hebben van een vakdocent informatica. Vertrekt deze naar een andere school of gaat deze met pensioen, dan is het voortbestaan van het vak in gevaar. Dit is zowel voor scholen als voor de maatschappij geen wenselijke situatie. Juist omdat informatica voor toekomstige beroepen zo belangrijk is.

Instruct biedt hier met ingang van schooljaar 2022-2023 een oplossing voor! Onze lesmethode Fundament Informatica, maar dan te volgen zonder vakdocent. Hiermee kan het vak informatica wel in het rooster gezet en klassikaal gevolgd worden, maar met een docent van een ander vak in het lokaal en met een online helpdesk voor de inhoudelijke vragen van de leerlingen.

In onze ogen zou iedere leerling op havo en vwo moeten kunnen kiezen voor het vak informatica. Met onze nieuwe informatica methode Fundament zonder vakdocent hopen we dit samen met de scholen te realiseren. Laat je inspireren!

12:00 - 13:15

De Academy is geheel verzorgd, dus je lunch mag je thuislaten.

Dit is inspiratieronde 1. We hebben een heel breed scala aan workshops & presentaties voor je. Achter elke sessie staat tussen haakjes welk interessegebied het meest aangehaald wordt.

Carmen Hovestad
Carmen Hovestad
Zangeres en hoofdvakdocent ArtEZ

Met veel plezier heeft Carmen in de afgelopen tien jaar het (examen)vak muziek geïntroduceerd op meerdere VMBO-scholen in het oosten van het land. Ze zingt graag en vaak in al haar klassen.

Carmen is werkzaam als hoofvakdocent methodiek-didactiek en stagebegeleider bij de opleiding Docent Muziek op ArtEZ Hogeschool voor de Kunsten in Zwolle.

In 2018 rondde ze de master Education in Arts af op de HKU. Sindsdien wordt ze met regelmaat als ZZP'er gevraagd om te zingen met leerlingen en andere doelgroepen en haar expertise in te zetten voor beter en meer muziek in de klas.

Carmen heeft een muzikale verrassing in petto voor iedereen die houdt van zingen.

Miesje Engels
Vakdidacticus geschiedenis

Miesje Engels is vakdidacticus Geschiedenis op de Radboud Universiteit, docent Geschiedenis en auteur van de methode Tijd voor Geschiedenis. In deze workshop gaat ze in op de ontwikkeling en relevantie van taalgericht onderwijs voor het voortgezet onderwijs.

Jan de Vries
Jan de Vries
Docent geschiedenis

Jan de Vries, ontwikkelaar van Actief Historisch Denken en auteur van de methode TvG, en Mark de Rouw, auteur van TvG en docent geschiedenis, nemen jullie mee door de bovenbouw van Tijd voor Geschiedenis. Specifiek wordt er ingegaan op de Actief Historisch Denken opdrachten in de methode en hoe deze kunnen worden ingezet in de klas.

Linda Vonhof
Linda Vonhof
Oprichter Social Media Wijs

De auteur van Mediawijsheid in DIGIT gaat in op onderwerpen als: wat zijn digitale media en hoe gebruik je deze slim en veilig? Ze bespreekt de laatste trends onder de leerlingen en laat je verstelt staan over wat zij allemaal al wel niet doen en laten op het internet en op de telefoon.

Jan Valk
Jan Valk
Trainer Gamification

Specifieke 'game mechanics' creëren bij ons een hoge mate van autonomie en zingeving. Welke 'game-mechanics' zijn er en welk effect hebben ze op onze motivatie en participatie? Jan is van origine docent techniek met een focus op toekomstgericht onderwijs. Met passie verdiept hij zich in nieuwe technologische leermiddelen en hun toepasbaarheid in het onderwijs, projectmatig werken, het ontwikkelen en schrijven van lesmateriaal en het ondersteunen van docenten bij het implementeren van technologie in hun onderwijs.

Martine Segers
Martine Segers
Wetenschaps- & techniekjournalist

De micro:bit is een betaalbaar, speciaal voor het onderwijs ontwikkeld mini-computertje. Met karton, hout, paperclips, geleidende tape en aluminiumfolie kun je allerlei fysieke spellen maken waarbij de micro:bit de score kan bijhouden, geluidjes kan laten horen en lampjes kan laten flikkeren. Denk daarbij aan een basketbal-, kegel-, doolhof- of reactiespel. In deze workshop laat Martine Segers zien wat er allemaal mogelijk is qua spellen waarbij de micro:bit in de gaten houdt of de stroomkring gesloten is of niet. Daarna ga je zelf aan de slag om een eenvoudig spel te maken en te programmeren. Het is handig als je een eigen laptop meeneemt.

Suzanne Algra
Initiatiefnemer-directeur Maakotheek

Je hebt allerlei digitale middelen in het lokaal staan. Maar hoe zet je deze nu slim in als je wilt werken met de didactiek van ontwerpend leren (of ook wel: design thinking)? Elk ontwerpstap vraagt om een specifiek gebruik van de middelen. In deze workshop vertellen we je hoe je kan beslissen welke middelen je op welke wijze kan gebruiken. En hoe de leerlingen hun eigen ontwerp vorm kunnen geven binnen de opdracht die je hen geeft.

Joris van der Heijden
Joris van der Heijden
Oprichter VR in School

Tijdens een workshop neemt Joris je mee op reis in 360 werelden, Het VR Ontdekspel, VR Zelf Maken en diverse voorbeeldprojecten van andere scholen. Ook krijg je tips over VR brillen en oplaadstations zodat je precies weet wat nodig is voor VR binnen de school. Kortom: tijdens de workshop ga je vooral ervaren! Dus geen lange verhalen, maar aan de slag!

Martijn Bijvoet
Martijn Bijvoet
Auteur & docent geschiedenis

Martijn Bijvoet is 35 jaar en al dertien jaar werkzaam als docent Geschiedenis. Sinds enkele jaren combineert hij dit met het schrijven van teksten voor Tijd voor Geschiedenis. In de workshop ligt de focus op geschiedenis in de bovenbouw van het VMBO-TL en kijkt hij met de deelnemers naar het thema staatsinrichting.

Tom van den Eijnden
Docent Mens & Maatschappij

Tijdens de workshop ‘virtueel veldwerk’ laat Tom de docenten zien wat de mogelijkheden van een virtueel veldwerk in Google Earth zijn. Daarnaast gaan de docenten in het tweede deel van de workshop zelf aan het werk. Als je een laptop meeneemt en een eigen google-account hebt kan je een eerste stap zetten om eigen virtueel veldwerk te maken dat geschikt is in jouw eigen lespraktijk.

Kirsten Nijhof
Kirsten Nijhof
Toetsontwikkelaar & geschiedenisdocent

Dit is inspiratieronde 2. We hebben hier ook een heel divers aanbod voor je. Sommigen sessies worden nog een keer gegeven, andere zijn nieuw. Achter elke sessie staat tussen haakjes welk interessegebied het meest aangehaald wordt.

Suzanne Algra
Initiatiefnemer-directeur Maakotheek

Je hebt allerlei digitale middelen in het lokaal staan. Maar hoe zet je deze nu slim in als je wilt werken met de didactiek van ontwerpend leren (of ook wel: design thinking)? Elk ontwerpstap vraagt om een specifiek gebruik van de middelen. In deze workshop vertellen we je hoe je kan beslissen welke middelen je op welke wijze kan gebruiken. En hoe de leerlingen hun eigen ontwerp vorm kunnen geven binnen de opdracht die je hen geeft.

Martijn Bijvoet
Martijn Bijvoet
Auteur & docent geschiedenis

Martijn Bijvoet is 35 jaar en al dertien jaar werkzaam als docent Geschiedenis. Sinds enkele jaren combineert hij dit met het schrijven van teksten voor Tijd voor Geschiedenis. In de workshop ligt de focus op geschiedenis in de bovenbouw van het VMBO-TL en kijkt hij met de deelnemers naar het thema staatsinrichting.

Martine Segers
Martine Segers
Wetenschaps- & techniekjournalist

De micro:bit is een betaalbaar, speciaal voor het onderwijs ontwikkeld mini-computertje. Met karton, hout, paperclips, geleidende tape en aluminiumfolie kun je allerlei fysieke spellen maken waarbij de micro:bit de score kan bijhouden, geluidjes kan laten horen en lampjes kan laten flikkeren. Denk daarbij aan een basketbal-, kegel-, doolhof- of reactiespel. In deze workshop laat Martine Segers zien wat er allemaal mogelijk is qua spellen waarbij de micro:bit in de gaten houdt of de stroomkring gesloten is of niet. Daarna ga je zelf aan de slag om een eenvoudig spel te maken en te programmeren. Het is handig als je een eigen laptop meeneemt.

Joost
Docent & ontwikkelaar

Beschrijving volgt

Jan de Vries
Jan de Vries
Docent geschiedenis

Jan de Vries, ontwikkelaar van Actief Historisch Denken en auteur van de methode TvG, en Mark de Rouw, auteur van TvG en docent geschiedenis, nemen jullie mee door de bovenbouw van Tijd voor Geschiedenis. Specifiek wordt er ingegaan op de Actief Historisch Denken opdrachten in de methode en hoe deze kunnen worden ingezet in de klas.

Michel Berendsen
Adviseur Vodix

Beschrijving volgt

Tom van den Eijnden
Docent Mens & Maatschappij

Tijdens de workshop ‘virtueel veldwerk’ laat Tom de docenten zien wat de mogelijkheden van een virtueel veldwerk in Google Earth zijn. Daarnaast gaan de docenten in het tweede deel van de workshop zelf aan het werk. Als je een laptop meeneemt en een eigen google-account hebt kan je een eerste stap zetten om eigen virtueel veldwerk te maken dat geschikt is in jouw eigen lespraktijk.

Linda Vonhof
Linda Vonhof
Oprichter Social Media Wijs

De auteur van Mediawijsheid in DIGIT gaat in op onderwerpen als: wat zijn digitale media en hoe gebruik je deze slim en veilig? Ze bespreekt de laatste trends onder de leerlingen en laat je verstelt staan over wat zij allemaal al wel niet doen en laten op het internet en op de telefoon.

Miesje Engels

Miesje Engels is vakdidacticus Geschiedenis op de Radboud Universiteit, docent Geschiedenis en auteur van de methode Tijd voor Geschiedenis. In deze workshop gaat ze in op de ontwikkeling en relevantie van taalgericht onderwijs voor het voortgezet onderwijs.

Nicole
Docent & ontwikkelaar

Beschrijving volgt

Joris van der Heijden
Joris van der Heijden
Oprichter VR in School

Tijdens een workshop neemt Joris je mee op reis in 360 werelden, Het VR Ontdekspel, VR Zelf Maken en diverse voorbeeldprojecten van andere scholen. Ook krijg je tips over VR brillen en oplaadstations zodat je precies weet wat nodig is voor VR binnen de school. Kortom: tijdens de workshop ga je vooral ervaren! Dus geen lange verhalen, maar aan de slag!

Kirsten Nijhof
Kirsten Nijhof
Toetsontwikkelaar & geschiedenisdocent
Lars Bon
Lars Bon
Docent & ontwikkelaar

Wat is een goede toets? Hoe weet je of je precies toetst wat je wilt toetsen. En wanneer zijn resultaten betrouwbaar? Lars Bon, die bij het CITO ervaring hierover heeft opgedaan, helpt je op weg.

Jan Valk
Jan Valk
Trainer Gamification

Specifieke 'game mechanics' creëren bij ons een hoge mate van autonomie en zingeving. Welke 'game-mechanics' zijn er en welk effect hebben ze op onze motivatie en participatie? Jan is van origine docent techniek met een focus op toekomstgericht onderwijs. Met passie verdiept hij zich in nieuwe technologische leermiddelen en hun toepasbaarheid in het onderwijs, projectmatig werken, het ontwikkelen en schrijven van lesmateriaal en het ondersteunen van docenten bij het implementeren van technologie in hun onderwijs.

Sander
Auteur BeatsNBits

Samen met je collega muziekdocenten ga je in gesprek over de uitdagingen van een goede muziekles en bespreek je hoe je het beste om kan gaan met de bijbehorende obstakels. Verwacht een innoverend gesprek over hoe jij je muzieklessen nog beter kunt inrichten en een flinke lading tips & tricks om mee naar huis te nemen.

Gijs Verstegen
Gijs Verstegen
Docent & ontwikkelaar

Samen met Gijs speel en zing je liedjes uit het Songlab van BeatsNBits.

Rob Urgert & Joep van Deudekom
Hilarisch presentatieduo

Urgert en Van Deudekom, Rob Urgert en Joep van Deudekom, hebben als presentatieduo veel ervaring opgedaan bij hun populairwetenschappelijke tv-programma’s als 'Onder de tram', 'Tussen de Oren' en 'Het Instituut'. Ook waren zij succesvol op zaterdagavond met 'De Kwis', het satirische weekoverzicht op Nederland 1 dat genomineerd werd voor een Nipkow-schijf. Samen schreven Rob Urgert en Joep Van Deudekom 'Hoe word ik nog succesvoller?' en een boek over de wetenschap achter de voetbalsport ‘Waarom zit ik niet in Oranje?’

Een mens maakt tijdens zijn of haar leven duizenden keuzes. In een hyper interactief programma laten Rob en Joep zien dat die keuzes vaak helemaal niet zo zuiver en weloverwogen zijn als we geneigd zijn te denken. Aan de hand van oefeningen, dubbele bodems en een hele hoop humor leren ze je hoe jij deze valkuilen kunt vermijden. Leun (niet!) achterover en laat je meevoeren in deze mentale achtbaan!

17:00

Een ontmoetingsplek voor vakgenoten. We sluiten gezamenlijk af met een hapje en drankje.

Keynote uitgelicht: Urgert en Van Deudekom

Een mens maakt tijdens zijn of haar leven duizenden keuzes. In een hyper interactief programma laten Rob en Joep zien dat die keuzes vaak helemaal niet zo zuiver en weloverwogen zijn als we geneigd zijn te denken. Aan de hand van oefeningen, dubbele bodems en een hele hoop humor leren ze je hoe jij deze valkuilen kunt vermijden. Leun (niet!) achterover en laat je meevoeren in deze mentale achtbaan!

Meld je nu direct aan!

Veelgestelde vragen

Hoe ziet het programma eruit?

Scroll omhoog en je kunt het zien. Houd er wel rekening mee dat er in aanloop van de Academy nog e.e.a. kan wijzigen.

Zijn er deelnamekosten aan verbonden?

Deelname aan de VO Academy is kosteloos, maar aanmelden is niet vrijblijvend. Bij een no-show (zonder afmelden) zijn we genoodzaakt kosten in rekening te brengen.

Kun je er onverhoopt niet bij zijn? Meld je dan tijdig af via [email protected]

Kan ik online deelnemen?

Vanwege het interactieve karakter van het evenement zal er geen livestream beschikbaar zijn.

Wanneer ontvang ik een bevestiging?

Na aanmelden krijg je direct per mail een bevestiging van deelname. In sommige gevallen belandt de bevestigingsmail in je spambox. Controleer dan ook altijd de spambox wanneer je nog niks hebt ontvangen.

In aanloop naar de VO Academy zullen we je per mail op de hoogte houden van het programma.

Hoe kom ik er?

Met het ov: Vanaf station Amersfoort ( uitgang Noordzijde/Piet Mondriaanplein) is het 5 minuten lopen naar De Rijtuigenloods. Zodra je het station verlaat zie je links van je het Q-park. Links naast het Q-park loop een weg, deze ga je op.

Met de auto: Uitstekend bereikbaar via Utrecht/Zwolle (A28) en Amsterdam (A1). Je kunt gratis parkeren op één van de 400 parkeerplaatsen. Heb je een elektrische auto? Dan is het mogelijk om deze op te laden via één van de 2 laadpalen aan de zijkant van De Rijtuigenloods.

Wordt het evenement vastgelegd?

Bij dit evenement worden foto en video opnames gemaakt. Wanneer je deelneemt aan de VO Academy geef je de organisatie toestemming om beelden te gebruiken voor communicatiedoeleinden. We gaan selectief en integer om met het gebruik van foto’s en video’s in publicaties achteraf.

Heb ik recht op de Early Bird actie?

De 1e 100 aanmelders die deelnemen aan de VO Academy op 8 november 2022 ontvangen een gepersonaliseerde Secrid cardprotector. De 100 deelnemers worden in aanloop naar het evenement op de hoogte gebracht. De cardprotectors worden persoonlijk overhandigd op de VO Academy.

Praktische info

Adres locatie: Piet Mondriaanplein 61, 3812 GZ Amersfoort

Service op locatie:

  • Je kunt bij de garderobe je jas kwijt. Er zijn geen lockers aanwezig.
  • WiFi netwerk: DeRijtuigenloods-Gasten. Geen wachtwoord vereist.
  • Heb je een elekrische auto? Er zijn 2 oplaadpunten beschikbaar aan de zijkant van De Rijtuigenloods.

Contact: [email protected]

Kun je er onverhoopt niet bij zijn? Meld je dan tijdig af via [email protected]

Contact

Vragen? Opmerkingen? Tips? Laat het ons weten!